måndag 5 december 2011

Förord

Hej. Jag vill vara anonym av den enkla anledningen att det jag kommer lägga ut på denna blogg kommer att kunna rasera en karriär. Folk har hela tiden bara lekt med tankar, men dem vågar inte eftersom dem vet att fascisterna, med andra ord neo-liberalisterna kommer att straffa dem.
Jag är antirevisionist, antireformist, marxist-leninist och inspireras även av maoism. Jag vill inte berätta vilket parti jag är med i då detta kan få er att hitta mig väldigt fort, om någon kamrat till mig hittar denna blogg så, ja, det är jag. Var vänlig och säg ingenting om detta till dem andra. Tack!

Mina aktioner kan ses som sexuella för perversa mentalt rubbade människor som kommer att sitta runka till mina videor, imorgon kväll ska jag lägga ut min första video.
Det här gör jag för att jag ser det som en konstnärlig aktion, och inget annat, det ni kommer att få se av mig är endast mina ben eller mina händer, händerna ska jag dölja med något för om någon ser mitt specifika särdrag på handen så kan man lätt identifiera mig om man har träffat mig på politiska evenemang eller tillsammans med mitt parti. Jag vill vara anonym med respekt för mina kamrater och parti.

En del av er kanske kommer hylla  mina videor, andra kommer att hata dem. Kolla in här imorgon kväll. Jag har lyckats pricka in ett perfekt tillfälle dessutom, jag hoppas Hans Majestät tycker om lite lingonsylt till drinken. Om han inte gör det får han göra det ändå, vi arbetare får finna oss i hans fascistfasoner. Det är dags för honom att få igen all skit han gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar